Opłaty
Opłata za udział online — lekarze: 790 zł
Opłata za udział online — ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo: 490 zł
Opłata za udział stacjonarny — lekarze: 500 zł
Opłata za udział stacjonarny — ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo: 300 zł
Opłatę rejestracyjną należy wpłacać po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając przycisk Rejestracja.
Opłata za udział online obejmuje:
- dostęp do transmisji online,
- dostęp do materiałów konferencyjnych w formie elektronicznej,
- zaświadczenie uczestnictwa w formie elektronicznej.
W ramach opłaty za udział stacjonarny zapewniamy:
- udział w konferencji,
- materiały konferencyjne,
- identyfikator,
- zaświadczenie w wersji elektronicznej.
Uprzejmie informujemy, iż podczas konferencji nie będzie możliwe wnoszenie opłat.
Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji*:
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres Organizatora lub e-mailem na adres: ratunkowa@viamedica.pl.
W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%,
rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%,
rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
*Powyższe warunki nie dotyczą osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93) tj. z dnia 9 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.).