Opłaty

Opłata za udział online — lekarze: 790 zł

Opłata za udział online — ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo: 490 zł

Opłata za udział stacjonarny — lekarze: 500 zł (REJESTRACJA ZAMKNIĘTA)

Opłata za udział stacjonarny — ratownictwo medyczne, pielęgniarstwo: 300 zł (REJESTRACJA ZAMKNIĘTA)

Opłata za udział stacjonarny — studenci**: 99 zł (REJESTRACJA ZAMKNIĘTA)

 

Udział w Panelu Ordynatorskim (dla ordynatorów/kierowników oddziałów szpitalnych) w ramach opłaty konferencyjnej, obowiązuje oddzielna rejestracja (dostępna przy wyborze Produktu).

 

Opłatę rejestracyjną należy wpłacać po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając przycisk Rejestracja.

Opłata za udział online obejmuje:

  • dostęp do transmisji online,
  • dostęp do materiałów konferencyjnych w formie elektronicznej,
  • zaświadczenie uczestnictwa w formie elektronicznej.
     

W ramach opłaty za udział stacjonarny zapewniamy:

  • udział w konferencji,
  • udział w Panelu Ordynatorskim,
  • udział w warsztatach,
  • materiały konferencyjne,
  • identyfikator,
  • zaświadczenie w wersji elektronicznej.

 

Uprzejmie informujemy, iż podczas konferencji nie będzie możliwe wnoszenie opłat.

 

Rezygnacja z uczestnictwa w konferencji*:

Pisemną rezygnację z uczestnictwa w konferencji należy zgłaszać na adres Organizatora lub e-mailem na adres: ratunkowa@viamedica.pl.

W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%,
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%,
  • rezygnacja zgłoszona 14 dni przed konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.

 

*Powyższe warunki nie dotyczą osób fizycznych będących konsumentami w rozumieniu art. 221 ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93) tj. z dnia 9 lutego 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.).

**Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność wpłat.

Zasady uczestnictwa studentów w konferencjach
W celu wzięcia udziału w konferencji student ma obowiązek dokonania rejestracji poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego w serwisie internetowym konferencji.
W przypadku konferencji płatnych konieczne jest również terminowe uiszczenie opłaty na konto wskazane przez Organizatora.
Podczas konferencji studenci mogą brać udział jedynie w sesjach naukowo-dydaktycznych, nie mają natomiast możliwości uczestniczenia w sesjach sponsorowanych lub pod patronatem firm sponsorskich, a także mają zakaz wstępu na wystawę przedsiębiorstw branż farmaceutycznej i sprzętowej (podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne. Dz.U. z 2017 r. poz. 2211, z późn. zm.).

Copyrights © 2025 Via Medica